فیلم قفس طلایی
متن دلخواه شما
سینمای ایران
سه شنبه 17 بهمن 1391 ساعت 17:45 | بازدید : 650 | نوشته ‌شده به دست علی داودی راد | ( نظرات )

کارگردان: محمد زرین دست
بازيگران: بازیگران ایرانی: امین حیایی، سروش گودرزی، نیلوفر خوش خلق، آهو خردمند و هوشنگ توکلی
بازیگران خارجی: اورتسز ماتاسینا، جو استوز، شلبی لی، فرانسیس یوان، کتیلین مک لین

- خلاصه داستان فيلم:

منصور ایزدی که به دلیل بی‌مهری پدر سال‌ها از برادر کوچک‌تر خود امیر که در آمریکا اقامت دارد بی‌خبر است با ارسال دعوت نامه‌ای از سوی امیر راهی آمریکا می‌شود تا هم دیدار‌ها تازه گردیده و هم بتواند با برگرداندن امیر به ایران ریشه اختلافات خانوادگی را از بین ببرد. اما در‌‌ همان بدو ورود به آمریکا با بزرگ‌ترین تراژدی زندگی‌اش که مرگ برادر است مواجه می‌شود. منصور در راه فهم علت مرگ برادر با یک تصادف ساختگی مواجه شده و با باند مواد مخدر مخوفی رو برو می‌شود و...

___________________________________________________________________________________

- حاشيه نگاري کافه سينما از فيلم:

- محمد زرین‌دست برادر علیرضا زرین‌دست فیلم‌بردار با سابقه سینمای ایران است که «قفس طلایی» دهمین تجربه کارگردانی وی محسوب می‌شود. زرین‌دست از میانه‌های دهه ۵۰ به آمریکا مهاجرت کرده بود و در آنجا با نام تونی زرین‌دست مشغول فیلمسازی شده بود که با بازگشت به ایران فیلم سینمایی سرگیجه را در سال ۸۵ کارگردانی کرد. «قفس طلایی» دومین ساخته این فیلمساز بعد از حضور مجدد وی در ایران محسوب می‌شود.

- علي مزيناني تهيه كننده فيلم سابقه ساخت چند فيلم پرفروش را در كارنامه دارد. عقاب ها، خواستگاري و دنيا از جمله اين فيلم ها هستند.

- محصول مشترك ايران و آمريكاست و لوكيشن هاي فراواني در آمريكا دارد. چند بازيگر آمريكايي هم در آن ايفاي نقش كرده اند از مهم ترين آنها مي توان به اورتسز ماتاسینا بازيگر ماسك اشاره كرد.

http://www.caffecinema.com/images/stories/sh/ghafas//DSC_0175.JPGhttp://www.caffecinema.com/images/stories/sh/ghafas//IMG_0198.jpg





:: برچسب‌ها: فیلم قفس طلایی ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب